Wybierz kraj dostawy / Choose your country of delivery
Szczegółowe regulacje dotyczące odstąpienia od Umowy znajdziesz w zakładce “Regulamin Sklepu”.
1.	Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym.
2.	Klient, który chce zareklamować Towar, przesyła Sprzedawcy kopię dowodu zakupu dołączając do niego pisemne oświadczenie ze szczegółowym opisem powodów reklamacji, formą rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez Sprzedawcę decyzji). Wzór reklamacji stanowi załącznik do Regulaminu, przy czym skorzystanie z niego nie jest obowiązkowe. 
3.	Zarejestrowany Klient może złożyć reklamację na zakupiony Towar bezpośrednio w swoim Koncie Klienta na stronie Sklepu w zakładce Historia Zamówień poprzez wypełnienie elektronicznego formularza reklamacji. Do poprawnego wypełnienia formularza wymagane jest zdjęcie etykiety produktu, pozwalające na pełną identyfikację Towaru. Pracownik Sprzedawcy uzgodni z Klientem formę zwrotu towaru (transport organizowany przez Sprzedawcę na koszt Klienta lub transport własny Klienta).
4.	W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
5.	Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, nastąpi rekompensata poniesionych przez Klienta kosztów poprzez: usunięcie wady Towaru, wymianę Towaru na wolny od wad, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy.
6.	Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, Klient otrzyma uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odesłany zostanie reklamowany Towar.
7.	Przy sprzedaży między przedsiębiorcami Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku, gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. 
ROSA PLAST SP. z o.o.
ul. Hipolitowska 102B
05-074 Hipolitów k. Halinowa
 
      
        Obsługa zamówień (PL) 
	
        +48 698 940 440
         
 
      
        Email 
        eshop@rosa3d.pl
      
      Nasz zespół obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji w dni robocze w godzinach:
      
od 7:00 do 15:00
    
Obserwuj nas