Biuro: tel. +48 22 783 62 62 pon.-pt.: 7:00 – 15:00
Chętnie spotkamy się z tobą na żywo lub w Internecie!

Zwroty i reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY
  1. Klient, który dokonał zakupu na odległość, ma prawo zwrotu nieuszkodzonego i nieużywanego Towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
    Jak to zrobić?

    • W ciągu 14 dni od otrzymania Towaru zgłoś zamiar zwrotu w swoim Koncie Klienta w historii zakupów. (Jeżeli dokonałeś zakupu jako gość, poinformuj nas mailem o zamiarze zwrotu na adres 3d@rosaplast.pl oraz dołącz koniecznie dowód zakupu w formacie pdf, który otrzymałeś mailem po zakupie).
    • Dobrze zapakuj paczkę i nadaj paczkę na swój koszt. Przesyłki wysłane “za pobraniem” nie będą odbierane.
    • w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrócimy pieniądze na Twoje konto (taką formą, jaką dokonałeś płatności).
    • Adres do zwrotu: ROSA PLAST sp. z o.o., ul. Hipolitowska 102B, 05-074 Hipolitow, POLAND


Szczegółowe regulacje dotyczące odstąpienia od Umowy znajdziesz w zakładce “Regulamin Sklepu”.

REKLAMACJE

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym.
2. Klient, który chce zareklamować Towar, przesyła Sprzedawcy kopię dowodu zakupu dołączając do niego pisemne oświadczenie ze szczegółowym opisem powodów reklamacji, formą rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez Sprzedawcę decyzji). Wzór reklamacji stanowi załącznik do Regulaminu, przy czym skorzystanie z niego nie jest obowiązkowe.
3. Zarejestrowany Klient może złożyć reklamację na zakupiony Towar bezpośrednio w swoim Koncie Klienta na stronie Sklepu w zakładce Historia Zamówień poprzez wypełnienie elektronicznego formularza reklamacji. Do poprawnego wypełnienia formularza wymagane jest zdjęcie etykiety produktu, pozwalające na pełną identyfikację Towaru. Pracownik Sprzedawcy uzgodni z Klientem formę zwrotu towaru (transport organizowany przez Sprzedawcę na koszt Klienta lub transport własny Klienta).
4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, nastąpi rekompensata poniesionych przez Klienta kosztów poprzez: usunięcie wady Towaru, wymianę Towaru na wolny od wad, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy.
6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, Klient otrzyma uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odesłany zostanie reklamowany Towar.
7. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku, gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach w naszym sklepie. Zdobądź rabat -10% na Twoje pierwsze zamówienie.

Wprowadzając i zatwierdzając swoje dane wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera na zasadach określonych w Regulaminie.

Kontakt

ROSA PLAST SP. z o.o.

ul. Hipolitowska 102B

05-074 Hipolitów k. Halinowa

Nasz zespół obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji w dni robocze w godzinach:
od 7:00 do 15:00

Obserwuj nas

© ROSA3D Filaments 2024. All Right Reserved.
e-commerce platform by